dimarts, 18 de març del 2014

2ª Festa "Jo vaig viure els 80's a Barcelona"

El passat 22 de febrer es va celebrar la segona festa del grup de Facebook "Jo vaig viure els 80's a Barcelona" a la sala Salamandra 1 de l'Hospitalet de Llobregat.
En aquesta edició vam tenir el luxe de veure i sentir dues bandes que es van reunir especialment per la festa: Distrito 5 i BB sin Sed.
El grup punk Monstruación van ser els encarregats d'obrir el festival. 
Los Canguros i Brighton 64 van tocar a continuació i van fer ballar als mods (i no mods) de la sala. 
El Rock & Roll dels Trogloditas va arribar com un huracà demostrant que son una banda molt potent encara que només quedin dos dels membres originals.
Distrito 5 van sonar com si no haguessin passat 10 anys desde l'ultim cop que van pujar junts a un escenari. I es que son músics en actiu (i amics) i això es va notar.
El grup de culte BB sin Sed van tancar la festa. Hi havien moltíssimes ganes de tornar a sentir aquest grup de Sabadell que van ser teloners dels Ramones en dues gires. No van defraudar. El public va disfrutar i el grup també. 


El pasado 22 de febrero se celebró la segunda fiesta del grupo de Facebook " Jo vaig viure els 80's a Barcelona" en la sala Salamandra 1 de Hospitalet de Llobregat .
En esta edición tuvimos el lujo de ver y oir dos bandas que se reunieron especialmente para la fiesta: Distrito 5 y BB sin Sed .
El grupo punk Monstruación fueron los encargados de abrir el festival .
Los Canguros y Brighton 64 tocaron a continuación e hicieron bailar a los mods ( y no mods ) de la sala.
El Rock & Roll de los Trogloditas llegó como un huracán demostrando que son una banda muy potente aunque sólo queden dos de los miembros originales .
Distrito 5 sonaron como si no hubieran pasado 10 años desde la última vez que subieron juntos a un escenario. Y es que son músicos en activo ( y amigos ) y eso se notó .
El grupo de culto BB sin Sed cerraron la fiesta . Había muchísimas ganas de volver a oir este grupo de Sabadell que fueron teloneros de los Ramones en dos giras . No defraudaron . El público disfrutó y el grupo también.